Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2011 15:49 - Не е правилно да се забраняват коментарите
Автор: bol6oesposibo Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3301 Коментари: 7 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Учавствувах в една аргументирана дискусия на тема "Има ли под вола теле и ако няма, какво правим?" Домакина се ядоса много и забрани коментарите. Тъкмо бяхме започнали да му обясняваме, че товарищ Сталин не е бил цветето, за което го представят. Аз имах и допълнителна причина да се включа от кумпютура. Исках да поздравя моя товарищ Кушел, но той се засегна много. Може би е съзрял обида или подигравка. Не е така. Желанието ми беше да бъда човечен и отзивчив. Ако той пожелае, мога да го черпя водка насред Червения площад. Да бъдем хора, каза някога товарищ Ленин и заби ножа.


Тагове:   водка,   Ленин,   сталин,   за,   родину,   селйодка,


Гласувай:
15



Следващ постинг

1. boristodorov56 - Много хорошо, значи станахме доица.
20.04.2011 15:54
И мене все ме трие, а аз изпитвам непреодолим стремеж да се наслаждавам на кретенския хумор, с който обогатява блоговото и между блоковото пространсто в нета, особено в блог.бг.
Но при тов. Кич.ел - или само добро за него или само лошо за противниците на копитализмата, щото не може да издържа на клизмата человекът.

Не трогай Кич.ел-а - он первы пич!
цитирай
2. bol6oesposibo - boristodorov56,
20.04.2011 15:58
исках да го поздравя, а той се обиди. Може би не ме е разбрал. Ясно, че се е засрамил, но чак да изключи коментарите. Прекалено е. Ние можехме още да побъбрим. На негова територия. Не пожела да ни влезе в положение.
цитирай
3. анонимен - Това, че ги забранява, не е беда.
20.04.2011 21:04
Но че изкара жертвите на сталинизма измислиица и обяви Сталин за добър човек е неописуемо с думи.
цитирай
4. joro2kamiona - М?
21.04.2011 09:18
Кушелото да не е най-големия блогов злодей? Кофти човек ми се струва.
цитирай
5. boristodorov56 - Може и добър човек да е, но е кофти пич.
21.04.2011 10:19
joro2kamiona написа:
Кушелото да не е най-големия блогов злодей? Кофти човек ми се струва.


Иначе, като ти трие коментарите си викаш - брей че умен - нема коментар - нема проблем.

Кич.ел е моя любим герой!
цитирай
6. kasnaprolet9999 - Това от край време е политиката на ...
21.04.2011 10:22
Това от край време е политиката на модераторите, да станем повече. И мен така ме зарибиха, любимата ми блогерка се затвори за анонимни и аз се регистрирах тук за да мога за й коментирам. Мислех си, че ще напиша два три постинга да има там нещо като блок, после взе че ми хареса и вече трета година не съм се спряла, ама ми е време да напускам вече, качиха ми се модераторите на главата.
цитирай
7. narayana777 - XXL
21.04.2011 12:35
svetovnite vlastima6ti se samozabraviha i pteminaha vsekakvi granici na prili4no povedenie.stalin izglejda kato primeren boiskaut v sravnenie s novite demokratina narodite neprekasnato se nasajda njkakav 4udovi6ten model na povedenie i moral,v koito na zloto ne moje da mu se kaje 4e e zlo za6toto 6te se obidi.zakonite protiv rasovata etni4eska ,seksualn i t.n.t vrajda sa absoliuten nonsens.nemoje6 da nari4a6 negrite-negri makar te sami sebe si da nari4at taka.nigros/ispanski/4eren.kade ima obida tuk.tova e opredelenie.ne moje da se govori za islama kato za nemoralna i nenormalna religia vapreki 4e te propovjdvat 4e nemiusulmanite ne sa hora za6toto ne vervat v allah i da gi ubiva6 ne e greh.vapreki 4e sa otkrovenni pedofili/voglave s proroka im/i jenjt momi4etata na 5-9 godi6na vazrast.vapreki 5e sa sadisti i godi6no v sveta po neznaina pri4ina rejat klitorite na 13mln musulmanski momi4eta.vapreki 4e sa lajci i smjtat 4e grehovete izvar6eni na tamno ne sa grehove.vapreki 4e predstavite im za raj sa predstavi za razvrat i pijnstvo.sbarkan svjt,a dokoga nie 6te tarpim tova e drug vapros.no e vreme da se sloji krai na tozi vodevil.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bol6oesposibo
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 28229
Постинги: 7
Коментари: 19
Гласове: 80
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930